Vad har jag gjort?


Kom att tänka på vad jag egentligen gjort under maj månad. Var tvungen att kolla efter:

Jag
lade ut mitt liv på nätet enligt vissa, men inte enligt mig.

Till exempel att man Man måste minnas att man svullat till sista slicken när man har det som tråkigast.

Jag drog ut till radhusområdet och poserade med verktyg i famnen.

Jag har fått känna på hur det är att vakna som ett geni och somna som en förlorare. Det var fan inte roligt.

Jag har utan någon som helst förvarning inkasserat nitton laxar. Det var däremot ofantligt trevligt.

Jag tänkte på svenssonlove och det här med att vänta på svar.

Jag har hängt med mina bästa vänner, vad vore livet utan dem? Dessutom har millish fått se Globen.

Jag mindes plötsligt min gamla dejt, och skrattade fånigt för mig själv.

Jag drömde om en man tre nätter i rad och njöt av mitt vackra träd utanför mitt fönster.

Jag har shoppat loss och jag gillade det.

Jag skrev ett inlägg om feminism och fick lite tips från coachen.

Jag insåg att jag mådde så jävla bra igen.

Jag började ett nytt jobb och det är hur kul som helst!

Jag fördrev några dagar med att iaktta människor, det kan vara en av mina favoritsysslor.

Jag har Skrattat tillsammans med en underbar brödförsäljare.

Jag gjorde ett vuxentest och insåg att jag mentalt sett är 17 år gammal. Synd att jag inte har en 17-årings kropp också.

Försökte bli av med min smalfetma och plockade äpplen med en gayman på Friskis & Svettis. För att inte tala om de sprituella svärjelser och rituella danser jag gjorde i samma lokal.


Jag lät alla aggros spy lite galla. Jag har bölat som en gris och försökt mig på lite amatörpsykologi.

Ja, det var allt. Är jag heeeeeeeelt störd i huvudet?


Kommentarer
Postat av: Huus

Nej, men ibland 17 år. Puss.

Postat av: marla

Meh! Jag har aldrig fått nån puss av dig! Försök inte....

2007-06-07 @ 23:17:12
URL: http://marla.blogg.se
Postat av: Huus

Har du inte? Kanske på tiden då.. ; )

2007-06-07 @ 23:33:04
URL: http://sirhuus.blogg.se
Postat av: marla

Min kind är din kind i minst 2 sekunder nästa gång vi ses. Gör vad du vill med den!
/m

2007-06-08 @ 09:56:51
URL: http://marla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback