Jag dejtade en Doktor för länge länge länge sen

image885

Jag skrev:

Kära Doktor.

Damen bakom tangentbordet är din nyss funna vän Marla. Jag skriver till
dig, då jag känner att vi i lördags afton upprättade en mycket god kontakt.

I natt led jag av grava sömnsvårigheter. Jag vred och vände mig av blotta
tanken på Doktorns läppar mot mina. Jag bearbetar nämligen eftersviterna av
den tidigare diagnosen "kantstött hjärta", vilket kan göra mig något
förvirrad. En ytterst störande åkomma! Dessutom framkallade gårdagens
pubertala adolescens-hångel en viss mersmak.

Jag hörde någonstans talas om att det eventuellt ska finnas en stark
medicin-kur vid namn "Dr X", kan det stämma? Är detta något som
Doktorn kan tänkas råda bot på? Kanske redan på tisdag kväll?

/Eder Ödmjuka Fröken Marla



Jag fick ett svar:


Ärade (blivande?) Patient!

Ber om att få tacka för förtroendet och låter samtidigt meddela att min kalender möjligen tillåter hembesök för medicinsk konsultation tidigast tisdag kväll. Vad gäller diagnosen "kanstött hjärta" finns i dag ett antal vedertagna behandlingsmetoder. Jag föreslår en grundlig utredning så att vi snarast kan komma till korta med de problem som bekymrar Er.

Mvh,
Dr X


Kommentarer
Postat av: mimi

ge mig numret jag har osâ kanstött hjärta och behöver hjälp..

Postat av: marla

Hähä.. Vi är ett par stycken.

2007-05-06 @ 20:44:07
URL: http://marla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback