Trädet utanför mitt fönster

image908
Lyx. LYX att ha en sån fin hägg utanför mig precis!

Kommentarer
Postat av: Tom

Vem bryr sig om trädet. Den här var en fin Marlabild.
Kan du inte göra den lite större. : )

Postat av: Vilse

haha... helt fel alltså. men tanken var rätt. ganska. lite.

2007-05-13 @ 19:36:45
URL: http://vilsemedvilje.blogg.se
Postat av: Vilse

(min alltså. om trädet utanför. mm.)

2007-05-13 @ 20:42:14
URL: http://vilsemedvilje.blogg.se
Postat av: majki

Brevid vägen västerut strax efter brommaplan står en rad träd (dock inte häggar) varav ett par har massor och massor av ståtliga armar åt alla håll... de känns lite äldre och ballare än de flesta träd man stöter på... lite maskulint fertila sådär.

2007-05-14 @ 10:08:59
Postat av: GH

Med risk att låta panschis, så kan jag nog hålla med svärfar om att det här är bästa tiden på året. Iallafall nästan - lite kallt i havet fortfarande...

2007-05-14 @ 10:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback