Humor

31746-515
Hej. Det här är Simon. Simon sitter på en bänk och ser menlös ut. En konstig bänk.

Nu ska jag berätta för er vad som skiljer min humor ifrån andras. Jag tycker nämligen att den här bilden är sanslöst rolig. Den får mig att skratta högt. Det kan väldigt många människor inte förstå. Faktum är att jag knappt förstår det själv. Vad är det som är så sanslöst skrattretande med en ung man på en modern bänk? Ja, det kanske vi aldrig får reda på gott folk. Men jag har i alla fall gjort ett litet test på några av mina vänner. Det visade sig att större delen av min bekantskapskrets tittade oförstående på mig när jag höll upp bilden.
Mattemus och Millish däremot delade min uppfattning. Säkert Fröken Sjöberg också. Japp. "Det är mycket med det jordiska" som mammas faster alltid sa. Och det är mycket som ter sig lite komiskt här i livet. Ha-ha på er. Och tjo-flöjt.

Kommentarer
Postat av: J.

Om inte bänken var där. Och om inte kulturhuset var där, skulle bilden vara ännu roligare. Då skullde din Simon i princip sitta nästan mitt på plattan! Ännu bättre om bänken var kvar men inte kulturhuset! Tjo!

Postat av: marla

Jo det finns ju olika grader av rolighet. :)

2007-01-02 @ 14:43:15
Postat av: K

Jag ser defenitivt humorn.

2007-01-02 @ 17:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback