Ligganoffen

31746-629
Det är söndag.
Ligganoff sitter på middag med sina killpolare och droppar följande kommentar:

"Jag blev bjuden på korvstroganoff i torsdags."

Vän 1 & 2 i kör: " Vi vet."

Ligganoff: "Va?"

Vän 1: "Och ligga fick du också tydligen."

Ligganoff: "Hur fan vet ni det?

Vän 2: "Vi har läst det i hennes blogg"

Ligganoff ringer mig.
 
"Har du skrivit om oss i din blogg?"

Marla: "Ehm.. Nja, inte direkt. Jag skrev att Stroganoff och ligg är en bra kombo"

Som tur var tyckte han att det var humor. Bra kille det där.

Kommentarer
Postat av: vilse

antar att det beror på var man har sitt hotell. jag har det på one.com, så jag går dit, loggar in, och klickar runt bland statistiken... ungefär.

finns det något vegetariskt som garanterar liggandet?
(jag kör i och för sig sällan med vuxensaker som att bjuda på mat. jag brukar bjuda på öl och fuldans; har fungerat hittills.)

Postat av: marla

Ah, spännande. Ska kolla upp det.

En del vuxensaker, som att bjuda på brunchar och middagar är underskattat. De kan lätt blandas ihop med dåliga vuxensaker som att stanna hemma och bli feta tillsammans.

Testa linsgryta. Jag fick ligga på det en gång.

2007-02-05 @ 11:15:22
Postat av: Linn

Jag har ett svagt minne av att det skrevs om en plankstek. Är det också "afrodisiac" mat?

2007-02-05 @ 11:20:59
Postat av: marla

Kan va! Men det krävs en viss ansträngning.

2007-02-05 @ 11:41:24
Postat av: Linn

Det viktigaste är ändå att undvika icke-afrodisiac mat som kåldolmar och bönor och liknande.

2007-02-05 @ 12:08:22
Postat av: AI

Haha! Stackars snubbe...

2007-02-05 @ 13:36:53
Postat av: Janne

Inte ett dugg synd om honom! Jag tror han är rätt nöjd..

2007-02-06 @ 18:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback