Korvstroganoff och ligg

31746-610
Vi har varit polare i 23 år. Vi känner varandra så väl att vi ibland tänker högt. Vi gör något annat och märker knappt att vi konverserar. Ibland kan jag tänka "Vaaaaad pratar vi om nuuuu?" Det här är en sådan gång.

Marla: Kan man bjuda en dejt på korvstroganoff? Jag är så grymt sugen på hederlig gammal korvstroganoff.

Sofia: Klart man kan!

Marla: Bra.. jag tänkte liksom att jag skulle slå två flugor i en smäll; Både få dejta lite och käka korvstroganoff som jag aldrig orkar laga till mig själv. Du vet ju hur det är då man inte har någon att laga mat till, det slutar alltid med att man sitter där med sin torra jävla müsli. I ensamhet. Medan man stirrar ut genom köksfönstret. I vilket fall som helst så tänkte jag inte använda sån där sladdrig falukorv.. Jag tänkte köpa chorizo. Och köra cremfa i stället för den där fetgrädden som morsan hade i all mat.

Sofia: Mm..Det blir grymt.

Marla: Men är inte det lite avtändande?

Sofia: Nä fö fan! Ligga och korvstrognoff är som öl och cigg typ. Grym kombo.

Marla: Det får väl bli korvstroganoff då. Fast i modern tappning.

(tystnad)

Marla: Är du säker på att jag får ligga?

Sofia. Jaaaa! Skärp dig!

Marla: Okej.. Ska jag servera vin till?

Sofia: Vin? Bärs blir nog bättre. Och en cigg efteråt

Marla: Korvstroganoff-ligg-bärs och cigg.... Korvstroganoff-ligg-bärs och cigg...

Sofia: Fast i en annan ordning då:  Korvstroganoff-bärs-ligg och cigg.

Marla: Jaja, vad dum jag är. Det är klart.

Kommentarer
Postat av: GH

Haha, sicken (j-a) tjej-diskussion... *asgarvar*

2007-01-30 @ 14:19:51
Postat av: marla

Hähähähä... Ibland är det nyttigt att plocka fram det brudiga i sig.

2007-01-30 @ 14:31:02
Postat av: Linn

Du skulle haft en bild på en stor chorizo i stället.

2007-01-30 @ 14:33:37
Postat av: GH

Och det är alldeles nyttigt att dela med sig av det brudiga till det inte alltför brudiga könet så att vi kan utöka vår kunskapsbank och förhoppningsvis få en bättre framtid tillsammans med de brudiga på jorden :-)

2007-01-30 @ 14:36:08
Postat av: marla

Hehe.. Vilken utopi.

2007-01-30 @ 14:46:21
Postat av: AI

Korv stroganoff alltså....

2007-01-30 @ 15:16:01
Postat av: marla

Sweeta AI-despo stop it!

Linn: Så grov ä inte ja. Uhu.

2007-01-30 @ 15:26:24
Postat av: Besten

Vem är den glada gynnaren som fick smaka stroganoffen då? Hur gick det i övrigt?
Uppföljning, tack!

2007-02-01 @ 09:23:00
Postat av: marla

Kan man få ha nåt privatliv ällä?? :)

2007-02-01 @ 09:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback