marla sjunger barndisco

image758
Jo, jag gjorde det en gång i tiden, sjöng barndisco alltså. Väldigt pinsamt faktiskt. Men jag är inte den som är den! Efter sex års tystnad kan jag bjuda på det här. Jaaaaaarå.

Bakgrund: Jag var projektledare för en tävling med Civilförsvarsförbundet som kund. Vi hade tre veckor på oss att göra ett virtuellt spel där barnen skulle lära sig vad de ska göra om de går vilse i skogen. (
Tom Sörhuus är webdesigner). De skulle:

- Lära sig att lägga tre pinnar på rad på en stig
- Klä en gran med skrot
- Krama ett träd

Ja, en massa fiffiga saker för att päronen skulle hitta dem bättre. Spela spelet efter sången! Nu vet inte jag vilken hjärnkapacitet ni marlabloggläsare har. Men glöm inte att ni är för gamla för målgruppen som är tre- till femåringar.

Varsågoda - marla sjunger disco.

(Åh fy Guddan alltså. Det här är nog det läskigaste jag någonsin publicerat!)

Kommentarer
Postat av: Donna

Försöker hålla mig för skratt. Vilken dansbandstämma!

2007-03-27 @ 12:56:27
Postat av: Erik

Hahaha

Stopp, stanna vad gör jag nu...
Stopp, stanna vad gör jag nu...
Jag kramar ett träd


Postat av: Jerk

Haha..tror det är för lite trädkramare här i landet :)

2007-03-27 @ 14:11:13
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: mimi

Vad gör man om man tappar bort sig i storstaden dâ? :) Kramar en stolpe? Fast det finns ju ioch för sig folk överallt dâ. Vad dum jag är ;). Jag tyckte du lät jättegullig när du sjöng. Men jag har redan hört den lâten med dig. Visst var det ett tag sedan du spelade in den?

2007-03-27 @ 15:25:11
URL: http://puce.blogg.se
Postat av: GH

Ärligt Marla, det var ju tonsäkert! Tycker du har lagt in lite för mycket brasklappar...
Låten, nja, men jag ser framemot nästa vuxensingel då! :-)

2007-03-27 @ 15:48:38
Postat av: RL

Jag skäms, jag valde fel plagg till Vilse. Fick inget diplom...

2007-03-27 @ 16:30:52
Postat av: marla

Donna: I´m not a dansbander, okay!

Pinsamt RL!

Erik: Trädet utanför Kvarnen?

Mimi, det var sex år sedan!

Övriga: Tack men eh..

2007-03-27 @ 16:47:06
URL: http://marla.blogg.se
Postat av: Anonym

Marlas hesa stämma. Nice..

2007-03-27 @ 17:29:31
Postat av: marla

Vemäre vemäre vemäre?
Nån pervers som går igång på barndiscosång?

2007-03-27 @ 20:57:43
URL: http://marla.blogg.se
Postat av: moggi

modigt av dig. honestly.

2007-03-28 @ 11:12:20
Postat av: Lelo

Räven, ugglan och älgen verkar röja som satan!

2007-03-28 @ 23:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback