Här dejtas det hejvilt mellan vänner minsann!

image721
När en mansvän sa STOPP vid bilderna på en kvinnovän så fylldes jag av den irriterande känslan "Varför har jag inte tänkt på det här förut mitt jävla cp".

Men efter en liten stund omvandlades känslan till "Jamen åååaaah...Så självklart."  Jag lutade mig tillbaka och ett förnöjt leende spred sig över de självgoda marlaläpparna.

Jag tänkte att nu var det ju för bövelen dags för den stackars mannen att få lite snygghet serverad på ett silverfat. Och få gå på dejt. Så jag visade bilder på ALLA mina tjejkompisar som var singlar, och det var ju faktiskt rätt många som levde ungefär samma fantastiska/miserabla singelliv som jag. Snabbt gick det- och här är hon! Och hon! Och hon-och-hon-och-hon-och-hon-och...STOPP!  

På söndag går de på dejt.

Jag är gladare än vad de två är tillsammans! Äre så konstigt då- att alla mina vänner som är snygga smarta och fantastiska- att de finner varann?

 marla - Not humble, just worlds best matchmaker


Kommentarer
Postat av: GH

Hoppas för allt i världen att du skriver vidare om de två, herr Spader och fröken Ruter! Söndag kväll/natt, när du får rapport? :-)
Trevli' 'älg på're!!

2007-03-09 @ 15:32:32
Postat av: marla

Åh rara GH! Det är nästan så att jag saknat dina kommentarer. Trevlig helg på dig med! Jag bloggar vidare så länge- självklart om eventuell turtur-händelseutveckling. Åh vad fina de skulle vara ihop!

Postat av: Linn

Hur lyckas du få dina vänner att dejta varandra!! Mina vägrar att utsättas för mitt ihop-parande!

2007-03-09 @ 16:25:38
Postat av: marla

Linn: Det krävs inte mycket till övertalning, de börjar bli så desperata så. Höhö.. Närå. Ehm.

Åh, det ska bli så spännande hur det än går! Det blir bara roligt att blogga om förödelsen om det går åt skogen. När glashus rasar låter det så förbaskat!

2007-03-09 @ 16:30:15
URL: http://marla.blogg.se
Postat av: Linn

Men Marlan då!!!

2007-03-09 @ 16:45:47
Postat av: marla

Oj felåt.. Bara cynikermarla som tittade fram en stund. Jag tror på dem!

2007-03-09 @ 16:50:55
URL: http://marla.blogg.se
Postat av: vilse

tänk om vi alla hade en matchmakervän som du.

2007-03-09 @ 18:31:42
URL: http://vilsemedvilje.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback