Speedvänsdejting och hårda nävar


31746-583
Först sobra vackra Tove på Skåningen där vi pratade jobb liv och män. Efter det mötte jag upp Mattemus och Ramona på Papa Ray Ray och sen Karl på Torget som efter en timme åkte på bögfest i Bergshamra med fjollor, sportfånar och män i tajta skjortor med ordet "SEX" i glittrig strass. Men först blev Karl uppraggad av en fillipinsk engelskalärare med ett sött litet flickansikte, som fick nobben när vi lämnade lokalen. Jag drog till Fredriks middag på Stora Essingen i stället där Toffe, Magnus och Tobbe druckit sig fulla på röda viner och draja, whisky, rom och folkproppar. Jag startade en bisarr lek och utmanade mannen med vackra lockar och med Blacken som i vanlig ordning bar sina designade kläder. Vi tog i allt vi kunde och slog våra nävar mot varandra, det var skönt pubertalt och lite Fight Club. Leken slutade med en svullen hand och ett blåmärke. Jag var så ball och tuff igår med mina knutna nävar, idag gör marlahanden ont och är slapp som en disktrasa.

31746-584


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill oxå utmana män på hårda lekar.

Postat av: marla

Vad väntar du på Jossan? GÖRT!

2007-01-21 @ 21:54:43
Postat av: hund

Exakt sådär, med lillfingret pekande utåt, såg min hand ut i somras när jag bröt den. Är du säker på att den inte är av någonstans?

2007-01-22 @ 02:29:06
Postat av: marla

Tack för omtanken Hund men jag är okej. Hade du lekt samma lek?

2007-01-22 @ 07:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback