Glaumoren gled in i mitt sovrum

31746-532
Jag låg raklång på rygg i kräksängen. Kände mig som en grönsak, eller kanske som en satt hobbit som åkt på stryk. I alla fall fett ugly och trött på livet.

Vem kommer inglidandes- om inte glamourdrottningen själv! Med ett strålande leende fyllde hon upp hela sovrummet: Mary Kry. Som en fräsch fläkt mitt i instängdheten. Jag kunde inte titta mig mätt. Fick fram:

- Helvete vad snygg du är! Vad har du gjort!?

Gigantiskt leende tillbaka:

-Jag har sminkat mig!

Okej. Om min vardagliga sprutlackering på sin höjd gör mig sexuellt gångbar, får den här donnan filmstjärnestatus a la Halle Berry. Fast gånger tio så klart, tänkte jag och sa:

-Prata.

Det var det enda jag fick fram. Som hon pratade den där Mary. Underhöll den förskräcklige sjuklingen- det vill säga mig- så till den milda grad att jag för ett par timmar lyckades förtränga illamåendet och faktiskt tänka på mig själv som en ganska normalt fungerande Tellusinvånare.

Det här är vad snygga, smarta och roliga vänner är till för. Mary Kry är fucking glamouren själv.

Kommentarer
Postat av: hund

Ja hon är freaking gorgeous den där marY.

2007-01-07 @ 13:34:56
Postat av: GH

(Som vanligt (nu under anti-jobb-veckorna jag haft) så blir jag två på kommentarerna. )
Kan bara instämma. Wow... Börjar nästan känna mig lite sjuk, eller... Sköt om mig, syster...

2007-01-07 @ 21:32:29
Postat av: marla

Ja, det kändes overkligt när hon dök upp. Som en stor livspresent.

2007-01-07 @ 23:33:51
Postat av: The Rose

Ja, o vet ni vad, jag blev också frisk bara av att titta på en bild på vår lilla skönhet. Mary är ju Kryhet personifierad. Puss.

2007-01-08 @ 17:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback