Först skriker jag som en gris- sen svimmar jag

31746-594
I morse var jag en hundradels sekund från att svimma när jag skulle klämma en finne på överläppen. Den måste ha suttit precis på en nerv. Jag hann tänka "Oh no, here we go again!" Som vanligt, när jag överraskas av oförutsedd smärta, skrek jag som en gris. Jag svajade till och ramlade hårt mot badrumsdörren. Jag tog stöd mot väggen, fick huka mig ner och låta allt mitt röda fina blod i kroppen rinna ner i den halvtomma knoppen igen. Jag tänkte bespara er ifrån den här informationen, men jag är så väldigt fashinerad av vilket extremt låg smärttröskel jag har. När jag var 16 svimmade jag av att jag vrickade foten och vännerna fick vända upp och ner på mig för att jag skulle vakna. Tydligen lyste mina ögonvitor som pingisbollar i höstmörkret. Ynklig är vad jag är! Fiiiiiiiiii fan!


Kommentarer
Postat av: Mary

haha illa :D

Postat av: Annaa M

Det är inte säkert du har låg smärttröskel för mer långdragen smärta. (Förlossningar t ex, hi hi) Utan bara när du blir överraskad av plötslig smärta. Det kan göra jävligt ont att vricka foten! Själv fastnade jag med klacken i mina långa linnebyxor när jag skulle gå och se gamla fina popdansbandet Jackpots från Göteborg, när jag var 16. Stöp på ändan i gatan, tog i med handen som gjorde blixtont och jag svimmade så när. Det visade sig vara en liten spricka i handleden men jag lindade heroiskt en halsduk om handen, höll den högt och uthärdade konserten...

2007-01-24 @ 11:29:04
URL: http://annaamattsson.blogg.se
Postat av: marla

Det var en fin tröst AnnaM. Då slipper jag lägga till förlossningsfobi på min fobi-lista.

2007-01-24 @ 11:40:13
Postat av: mimi

hahha, du är sâ rolig,men oroa dig inte det är normalt att det gjorde fruktansvärt ont, om du bara visste hur mycket smâ fina nerver som passerar pâ överläppen som sedan binds ihop till en av de viktigaste i männoskokroppen skulle du inte tycka att du har lâg smärttröskel.
Men hâller med dig, f.n vad det gör ont när en finne ska bort pâ överlâppen
puss o kram

2007-01-25 @ 04:27:26
Postat av: marla

Så bra då Mimi. :) Är det därför det är så skönt när någon suger på min överläpp också?

2007-01-25 @ 08:37:42
Postat av: mimi

haha lâter lite perverst, men visst kan ju ligga nâgonting i det.
har du hemtelefon nu?
skicka ett email sa kan jag slâ en signal
kram

2007-01-26 @ 05:11:55
Postat av: marla

Mimi jag är bortrest i helgen, men mailar dig till veckan så får vi snacka, har hemtelefon nu! Puss

2007-01-26 @ 09:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback