EFTERLYST

31746-525
Det här är mannen som ligger bakom
sabotaget. Han erkände motvilligt brottet i en mailkonversation med marla på myspace.com. Så här lät det tidigt i morse:

Jan 3 2007 9:48 AM
Subject:RE: Skurk!
Body:Ja! Jag erkänner! Och nu när den boken är förstörd och du inte kan läsa vidare i den lovar jag att jag ska köpa dig en helt ny och bättre bok!

Tack för senast! :)

----------------- Original Message -----------------
From: marla a d fenomenala kamrater
Date: Jan 3 2007 8:28 AM


Är det du? :


http://marla.blogg.se/2007/january/vem-ar-den-skyldige.html


Mannen går under namnet "Blacken" och rör sig i mycket farliga kretsar i Stockholms undre värld. Han är ca 25-30 år gammal och runt 1.85 lång och har normalbyggd kropp. Han har mörkt stylat hår och dyra designkläder, enligt vittnen.

Nu letar polisen febrilt efter honom. Senast han sågs var runt fyratiden på morgonen den 1:a januari, då han raglade runt i kvarteren kring Skatteskrapan på Södermalm. Sen dess har han hållit sig undan.

Vet du var Blacken finns? Ring oss.

Kommentarer
Postat av: Besten

Magnum är knappt normalbyggd. Jag skulle kalla honom atletisk...
Säker på att det inte var läkarn?

2007-01-04 @ 09:22:04
Postat av: Kommissarien rapporterar

"Ett tips kom in klockan 09.22 i morse, vilket resulterade i ett mer detaljerat signalement. Mannen påstårs vara atletisk. Polisen börjar därför tvivla på om Blacken verkligen är terroristen bakom pennan".

2007-01-04 @ 13:18:33
Postat av: Skolfröken

Haha, jag vill ha den dejt med den här tjusige skurken. Förbannat att jag gick så larvigt tidigt från årets kalas!

Postat av: Mary

Ar inte helt saker, men jag tror att han ar en av dem som lag i din sang nar jag gjorde mina kladombyten titt som tatt under samma afton.... Fast han sov sa han missade tyvarr showen.

2007-01-04 @ 20:08:39
Postat av: marla

Vem är Besten? Och vad sitter han inne med för slags information?

2007-01-04 @ 21:51:59
Postat av: Claire Wikholm

Det var jagjagjag som skrev i boken. Allts gott i världen kommer från mig.
Så.

2007-01-04 @ 22:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback