Ooooooh Uffie med flera

31746-636
Ooooh Uffie. I morgon på
Debaser Medis. Din musik gör mig snuskig. Hur ska det gå?

Dessutom måste jag se Jeans Team (varför är det så äckligt snyggt med tyska?) OCH Pluxus den 30 mars på Debaser. Kinoton är konstigt underbar, jag rös när jag hörde den sist.

Men innan dess ser jag Dolly i Globen. Och i sommar blir det Anthony and the Jonhson i Dalarna. När jag ser Dolly kommer jag att skrika åt hennes tuttar och skratta av lycka över att höra "Love is like a butterfly" live. När jag ser Anthony and the Johnson kommer jag att böla hela konserten igenom. Det är ju så vackert att jag knappt kan lyssna hemma utan att fälla en tår. Åh!

Kommentarer
Postat av: majki

Uffie gillar vi... när och hur mycket?

Postat av: marla

I morgon 22, men jag hoppas på 23 då jag ska på jobbmiddag först. På Debaser Medis. Förköpet kostade 115.

2007-02-08 @ 16:14:19
Postat av: T

Hade gärna viljat se Anthony and the Johnson. Men har ingen lust att häcka på en buss i fyra eller fem timmar bara för det. Dåligt av arrangörerna att köra konserten i långbortistan.

2007-02-08 @ 16:19:18
Postat av: vilse

vetifan om jag kommer att gå eller inte... min vän som skulle med väntade för länge med att köpa biljett och jag var inställd på en festkväll med denne.

du kanske har en vän/-inna som behöver en biljett?

2007-02-08 @ 16:38:30
URL: http://vilsemedvilje.blogg.se
Postat av: vilse

(som kan ta över min... alltså. biljett biljett.)

2007-02-08 @ 16:39:04
URL: http://vilsemedvilje.blogg.se
Postat av: marla

Tror inte det, ingen som hört av sig i alla fall. De kanske gör det när de läser det här! Biljett till Uffie någon

2007-02-08 @ 16:51:13
Postat av: marla

Sant T, men det är värt det tror jag!

2007-02-08 @ 16:54:36
Postat av: vilse

ja, tack.

antingen det eller så blir jag full och går ändå.

2007-02-08 @ 17:03:00
URL: http://vilsemedvilje.blogg.se
Postat av: A

Uffie är antagligen värd 115.

Men framförallt: Antony är värd att åka gödselkärra i ett dygn för. Lätt. Jag lovar. Han ser ut som en korsning mellan en öltunna och en vampirelounge-goth. Å sjunger ÄNNU bättre live.

Pappa lovar. Det är sååååå värt det.

Just det.

2007-02-08 @ 18:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback