Insane in the membrane- Insane in the brain!

31746-687
Lyssnade på den fina gamla biten
"Insane in the brain" med Cypress Hill. Kom att tänka på att jag nog ska ta med syrran på Naturhistoriskas utställning "Se hjärnan" då hon kommer. Jag tror det kan bli riktigt intressant att se och få information om den senaste hjärnforskningen. Har gillat Riksutställningar och dess verksamhet ända sen jag läste en flummig kurs på Konstfack och blev bekant med en kurskamrat som jobbade där då. Dessutom jobbar min moster på KI där det förekommer hjärnforskning och hon berättar alltid om de senaste rönen för mig. Det får mig att känna mig lite smart och bildad innuti själva marlahjärnan. Höhö. 

Tillagt i efterhand: En utopi är att jag efter utställningen ska få klarhet, samt en gnutta självinsikt. Höhö igen. HÖ HÖ HÖ!

Kommentarer
Postat av: mimi

âhhh, vad roligt, jag skulle ocksâ vilja följa med. Hjärnan âr ju meningen att det ska vara min specialite.
kramar

Postat av: marla

Det är bara att sätta sig på flyget kära du! Du är hjärtligt välkommen. Puss

2007-02-27 @ 22:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback