marla på tjugominutersdejt

image985

Dejt:
"Angående den här Israel/Palestinakonflikten, jag anser att.. blablablabla, jadajadajada blubblubblubb.."

  

marla: "Mm.."

Dejt: ".... handlar alltid ekologiskt... jadajadajada... alltid energisnåla Osram-lampor...BLUBB. 

marla: "Ja."

Dejt: "....Växhuseffekten är ett globalt problem som bör åtgärdas å det snaraste... blablabla..."

marla: Todido? Suck...

Dejt: " Som bilist så måste jag ändå säga att... blibbiblibbiblibbi...  eftersom trängelsavgifterna och billtullarna.....lalalalalala......när bensinpriserna har skjutit i taket och det är en problematik som.. blubblubblubb..

(marla goes red)

marla: "Gäckes du mä mä?"

dejt: "Eh.. Va?"

marla: - MEN VA DU SURRE! Dra igen käftamäntä gosse. Täpp igen det där kakhåle!! Läppa ba fladdre pårä.. Här ha jag laga Carbonara och du ba surra ett i ett i ett!!! ÄT Å TIIIIIIIIIIIG!

 

Dejt: "Eh.. Oj förlåt."

 

marla: "Nej förresten, ja ä så leeee rä. UUUUUUUUUT UR MITT HUUUUUUUUS!"


_______________________________________________________________________________________________________


Kommentarer
Postat av: mr gukk

men guuu männska... BEGRIIIIP du int?!?!?

2007-08-02 @ 17:20:07
Postat av: marla

Skandaaaaaaal!

Postat av: majki

-Hohoho!

2007-08-02 @ 19:13:48
URL: http://arglitenman.blogg.se
Postat av: huus

Marla min marla, your back & alive. Vågar knappt säga det men jag trodde först det var Millish på bilden. Tror det var Elita som sa att "Det här med växthuseffekten är väldig överdrivet." Bra drag på texten!

2007-08-02 @ 23:01:48
Postat av: johnny

men va e det frågan om? hur hamnade du på en sån dejt? var det en blinddate?

2007-08-02 @ 23:32:15
URL: http://nederbird.blogspot.com
Postat av: Eftertext

Haha, nu blev jag sugen på att gå på dejt med dig. :)

2007-08-03 @ 11:09:17
Postat av: marla

Huus: Fler som trodde det var millish, men jag tror inte hon skulle ställa upp en dylig bild! Haha
Det här var ingen riktig dejt, jag målade bara fan på väggen som man säger. Värsta möjliga scenario liksom..

2007-08-03 @ 12:16:37
URL: http://marla.blogg.se
Postat av: sanna

det är bra. de ska hållas kort!

2007-08-03 @ 12:16:51
URL: http://www.sannusjka.blogg.se
Postat av: Miss Sofie

Hej Söta Marla, Du är tillbaka och redan hunnit med en dejt läser jag. Damn vilken tråkig snubbe det verkar ha varit. Hoppas han är gone forever...
Är du i Stockholm och vill ses i veckan blir jag glad. Börjar jobba imorgon men är fri efter sex varje dag, typ. Stor Kram från Sofia

2007-08-05 @ 10:34:16
Postat av: marla

Hello Miss Sofie. Måste erkänna: Har inte varit på nån sån dejt, skulle nog aldrig hooka upp med den typen av snubbe. Jag ljög lite granna okay?
Jag hör av mig snyggo.

2007-08-05 @ 12:00:29
URL: http://marla.blogg.se
Postat av: manorkarjuinte.com

Tur för dig att det inte var på riktigt för då hade jag skällt ut dig för att du släppte in honom från början i din lägenhet! /A

2007-08-19 @ 11:00:05
URL: http://www.manorkarjuinte.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback