Laddat fingerbyte

image831
Aptiten och humöret var på topp
under fördrinken. Efter det förstördes allt och jag gjorde med flit mig skyldig till ett förargelseväckande beteende.

Händelseförlopp:

En icket
särdeles trevlig servitris fick känna på marlafingret som sig bör. Sannerligen! Otrevligare servitris har jag letat efter!

Vi unnade oss som aldrig förr på den fullsatta restaurangen. Råkade ut för det man inte vill råka ut för då man ser fram emot en grym kväll och ska lägga de sista stashen på gourmé. En grinig servitris som vi med alla medel försökte blidka för att få på bättre humör. Men servitrisen gick på intet sätt att få på andra tankar. Till slut tappade undertecknad, samt angenämt sällskap, humöret:

"- En öl på notan tack!"


Visade pekfingret. Och sen bytte jag blixtish. Visade långfingret i stället för pekfingret.

"- En alltså! "

Plötsligt var det väldigt roligt, när jag kom att tänka på hur laddat det fingret var. Nästan som en Lucky Luuk-pickadoll.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahaha... vad kul! sånt där är riktigt irriterande ju!!!

Postat av: Donna

Farligt marla. Bli inte förvånad om hon spottade i din mat när du inte såg.

2007-04-23 @ 12:21:28
Postat av: marla

I know Donna. Uäks.. Servicepersonal är en smärta i stjärten!!

2007-04-23 @ 12:28:35
URL: http://marla.blogg.se
Postat av: GH

Lite OT kanske, men Marla, kanske du skulle åka hemåt och göra en "studie"?
http://www.aftonbladet.se/vss/karleksex/story/0,2789,1052060,00.html

2007-04-23 @ 13:05:51
Postat av: marla

De där lirarnas hemvist är längre bort ifrån mina hemtrakter än vad Stockholm är. JÖ! Trodde du hade koll GH..Fyfy..

2007-04-23 @ 13:20:53
URL: http://marla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback