Je adore le Paris!

31746-781
Alex och Mimi i Paris

Hemma i Stockholm nu. Den här veckan har varit fantastisk, det är en av de bästa resor jag gjort i mitt liv! Jag och
Mimi som varit barndomskompisar sen vi var sex år hittade tillbaka till varandra och kändes så nära! Hon mötte mig på busshållplatsen vid Palais de Congress och jag såg in i hennes skrattiga ögon och vi bara garvade och larvade! Det kände som igår och hon var så fin. Sex år sedan sist och hon tog med mig på allt som var värt att se. I morgon bloggar jag om Paris bästa klubbar, Seine och Point Neuf, Louvren, ark du Triumf, Chokladparfait på Manray, färgsprakande Molain Rouge, pinsamma försök med franska fraser och Kir Royal. Jag är fortfarande vimmelkantig av det franska ruset och all champagne. Bisous cheris!!

Kommentarer
Postat av: Jason

Kul att du verkar ha haft så ballt & skönt.
Välkommen hem.

J

2007-04-06 @ 08:18:59
Postat av: Jason

Och förresten ha en Glad Påsk!

2007-04-06 @ 08:19:36
Postat av: marla

Detsamma Jason, Glad påsk!

Postat av: sanna

Jag måste ge Paris en ny chans. Sist jag var där fick staden mig att gråta i provrummet på ett varuhus.

2007-04-07 @ 17:59:57
URL: http://www.sannusjka.blogg.se
Postat av: Anonym

Pet sounds låg på Jakobsbergsgatan. Om detta var sakfelet du syftade på? Jag handlade ofta där, men blandade ihop den med parallellgatan alltså. Inte bra. Jag skäms.

Jerk: Första punkten är den viktigaste. En ringa tröst kanske, men ändå... 2 av 10 = ej godkänd.

2007-04-10 @ 22:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback