Het schlagerkille

31746-835
Hähähähähä! Seriöst. Brukar liksom aldrig dreggla åt varken Johnny Depp eller Brat Pitt eller nån annan sorglig lirare. Mina tjejkompisar undrar vad som är mitt problem.

Men hörrni. Jag är med er nu! Den där Adam Duvå Hall!

Kunde inte somna igår, drog på tvn i ren protest och vems nuna dyker upp som en popup-gubbe från ingenstans och fyller upp hela tvn, samt hela marlahjärnan? En programledare i Danska melodifestivalen. Han är tamefan det snyggaste jag sett på år och dag. Inte bara snygg, det är hela han! Kroppspråket, varenda ord som kommer ur hans mun. En schlagerkille. Jag är kär i en schlagerkille!

Jag studsade upp ur sängen som en uppfällbar madrass. Pjoiiing!! sa det. Och som jag stirrade.

Nu har jag planer på att fira schlagerfestivalen i Danmark. Jag har inte följt schlagerfestivalen sen jag flyttade hemifrån, men får jag med mig någon till Danmark eller Skåne så att jag kan kolla på den danska versionen, då ska jag följa varenda liten frame av programmet. Jag kan stå ut med kräkframkallande bidrag från Montenegro och Herzegovina, jag kan gå med på gycklare på scen, jag kan svälja all glitter och sliskglaumor, samt alla falska toner bara jag får en glimt av Adam Duvå Hall emellanåt.

Nu har jag dessutom hittat honom på myspace.

Kommentarer
Postat av: Anina

Håller med. Grymt het shclagerkille eller ej!!

2007-04-25 @ 14:02:38
Postat av: marla

Aa, han ser lite öststats ut på nåt vis.

Postat av: tabias

tycker han ser ut som en snyggare version av daniel collert, vickans ex.

2007-04-30 @ 17:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback