En sjuhelsickes grill!

image812
I morgon slår vi stilettklackarna i taket, eller jag menar, klappar grillvantar mot varandra.
De här fenomenala kamraterna kommer att dyka upp på min grillfest, samt en del nya stjärnor. Jag är mycket nöjd med min inbjudan som lyder följande:

Årest första grillfest!

Vänner.
Jag vill helst vara först med allt, det hör till liksom min exhibitionistiska sida till. Som jag alltid sagt: En slatt storhetvansinne har ju ingen dött av? Du är därför bjuden på Årets första grillfest på min innergård kl 16.30 på lördag.

Till vilket pris som helst ska vi trotsa vädergudarna och darrhänt sitta sida vid sida och skaka grillkvistar med en korv i ena änden, om det så ska resultera i frostskador och andra mindre trevliga repressalier. Två stora grillmaskiner finnes, samt en välsopad innergård. I övrigt får ni nöja er med med mitt och mina kamraters eminenta sällskap.

Just DU är bjuden för att du är en av de fantastiska människor jag tycker om att omge mig av. Antingen är det ditt framgångsrika leverne, din fashionabla lägenhet, ditt välartikulerade språkbruk, din fantastiska personlighet, ditt välbetalda arbete, din snyggma, intelligens eller din genialiska humor som fått mig att bjuda just dig.

Kvällen är ung och natten är vår. Välkomna.

/marla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback