Idag känner jag att jag kan övervinna allt

31746-167

Jag vaknade efter fem timmars sömn. Jag studsade upp ur sängen. Var energin kommer ifrån låter jag vara osagt, men Oh Du Saliga Maria vad den underlättar (Ni som är i desperat behov av avslöjande information beträffande energikällan är välkomna att slå en signal).

Några saker jag ska ta tag i:

 

-         Köpa 2 biljetter till Prag. Älskade mamma, nu åker vi!

-         Putsa upp den inkaklade mustaschmannen i köket

-         Be en person (vars identitet jag förbehåller mig rätten att låta förbli anonym) dra åt helskotta. Okej, kanske inte riktigt men det var åtminstone en skön tanke.

-         Rensa upp klädinsamlingsguldgruvan i min igengrodda klädkammare.

-         Göra min plikt som god syster och bruncha med bror inom kort.

-         Berätta för lillasyster att hon är den viktigaste personen i mitt liv.

-         Inhandla jeans och ett par Espandrilles lite för sent.
- Eventuellt jobba på att bli lite mer tjejig.

Ni borde testa att göra en egen lista. Man mår förträffligt bra efteråt.


Kommentarer
Postat av: nosey

ja, jag tycker iaf att du är jättetjejig så du vet.. håller på o krusidullar dig o lagar mat till andra o lyssnar på andras känslor med norrländska förstående ögon o har jättekorta kjolar o är snyggare naken o sminkar dig jättefint o massa annat tjejigt va.

2006-09-12 @ 14:15:28
Postat av: marla

Du Mattemus. Du kanske har rätt. För övrigt har du ju aldrig riktigt sett mig helt naken, men det är fint att du litar på din källa :D

2006-09-12 @ 14:49:11
Postat av: Lillasyster

Du är det viktigaste i mitt liv med Storasyster! I LOVE YOU!!! (L)

2006-09-13 @ 18:45:45
Postat av: marla

Nej, nu blir jag blödig! Du är ju så liten och söt!

2006-09-13 @ 19:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback