Några fredagsgarv

31746-227

www.tjuvlyssnat.se

Lekpark, Kungsängen

Kille 8 +: Asså, den där Johanna... hon har ju inga bröst alls!
Tjej 8+: Nä, hon är ju faktiskt 2 månader äldre än mig och hon använder inte ens BH!
Kille 8+: Nä, hon är ju helt platt, som en planka. Men du har fina bröst. Vad har du i dem?

IKEA, Kungens kurva

(Två kvinnor 60+ får syn på den orientaliska mattan vid namn "Rynkeby".)
Kvinna 1: Titta vilken fin matta!!! Det är sån där som utlänningarna har i sina små hyddor!
(Kvinna 2 nickar instämmande.)

Broder Tuck, Götgatan

Vakt (till sliten man 40+): Vart skall du då?
Mannen: In!
Vakten: Tror inte det du, gå härifrån.
Kvinna på uteserveringen: Det gick inte så bra?
Vakten: Nä, han hade inget här att göra. En del ser man direkt att de är galna. Det är nåt med ögonen.
Kvinnan: Jag vet. (Kvinnan reser sig och går efter mannen.)
Vakten: Skall du gå efter drägget?
Kvinnan: Jag måste, det är min sambo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback