Good bye-tal till boysen

31746-194

Good Bye Jerka.  Hej då Alex. So long Johnny, adjöss Lage och dra åt helskotta Benny. Singeldagar är över, jag är in love nu.


Ola. Den där röda tandborsten du använde när du sov hos mig så ofta i januari, den delade du med två andra.

Henrik. Den där vackra buketten med liljor du fick när jag kom hem från Paris, den hade jag fått av min floristälskare på Arlanda.

Simon. Jag sa bara att jag var gravid för att snärja dig.

Gustav. När du skjutsade mig till Sandra i Alvik så var det egentligen till hennes snygge arkitekt-granne på vindsvåningen längst upp. Där väntade han halvnaken med en kulinarisk Bolognaise.

Patrik. När du trodde att jag jobbade med dokusåpa i Indien i två månader, så var jag egentligen på rymmen med
Biffen och Löken.

Niklas. Din klädsmak var inte den bästa. Den där varma ylletröjan du lånade den iskalla vinternatten i fjol, den du tyckte var så fin. Det var Jompas gamla avlagda.

Jocke. Jag var inte sådär hjälplös som du trodde när jag skrek över spindeln på hotellrummet. Jag gjorde så bara för att du skulle få känna dig manlig för en stund.

Philip. Jag lät dig bjuda ut mig på champagne på Norrlandsbaren enbart för att jag skulle få låna din lokal på Riddarholmen till min 25-årsfest.

Anton, du vet det där röda märket? Det var inte en fästing som sög på min hals på Roskilde. Det var en sluskig tysk hårdrockare.

Petter. Minns du när jag gav dig den där Carbonaran till matlåda den där måndagsmorgonen? Den hade Kristoffer lagat mellan kyssarna kvällen innan.

Lars. Jag kom aldrig fem gånger på raken i Hässelby.

Roddan. Kommer du ihåg jag när skickade hem dig vid tresnåret efter vår helkväll på Broder Tuck? En halvtimme senare knackade Johan på min dörr.

Jesper. När vi gick och såg Titanic den där söndagen hade jag redan sett den med två andra.

Christer. Jag tyckte aldrig att din mustasch var speciellt fin.

Linus. Under tiden du klippte gräsmattan på ert lantställe den där sommarmorgonen när vi var femton, så låg jag med din bror på bakgården mellan hans Skidoo och din Yamaha.

Daniel. Kommer du ihåg Stek-Mackan som du kryssade med i Karibien? Han och jag har haft ihop det.

_____________________________________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: Mary

Gud vad många killar du haft.....

2006-10-01 @ 19:06:51
Postat av: marla

I used to love to eat men. Haha! Nerå, haja humorn Marie Kry! Puss

2006-10-01 @ 19:09:33
Postat av: millish

du glömde det där om fallskärms-ante och rôdby/portgarten-dennis..

2006-10-01 @ 19:14:51
Postat av: millish

I millidish som fan!

2006-10-01 @ 19:15:45
Postat av: A

Jag har sagt åt hon som brukar betala taxin för att jag ska komma över att sluta ringa. Jag bad henne ringa dom andra fyra också, så att jag slapp. Hon blev sur först, eftersom hon inte känner nån av dom andra. Men hon kommer nog över det. Jag lovade att jag skulle nämna henne i positiva ordalag i min självbiografi. Naturligtvis ljög jag. Men det fattade ju inte hon, det dumma våpet. Stackars dumma våpen.


För övrigt tror jag mycket mer på dina mansexempel än du hade velat. Och jag tror du glömde Nisse. Han som var skittråkig men hade stor kuk. Men du sa att du gillade hans skratt. det gjorde du ju inte. Bara kuken. Stackars Nisse. Jag har hört att han blivit ihop med en städerska från Ungern nu. Stackars städerskan från Ungern.



Puss!

2006-10-01 @ 20:41:25
Postat av: marla

Slyn-slynor är vi allihopa, allihopa, allihopa!
Slyn-slynor är vi allihopa, allihopa, allihopa!
Slyn-slynor är vi allihopa, allihopa, allihopa!

2006-10-01 @ 20:43:27
Postat av: millish

jag sköter mina kort ifall.

2006-10-01 @ 22:03:24
Postat av: sesse

Marla, du är så ljuvlig. Skrattar och vrider mig. För ibland är verkligheten värre än bloggen, iallafall i mitt fall.

Pussar.

2006-10-02 @ 09:27:35
Postat av: marla

Sesse! Tack min söta dam. Jag lovar att jag inte ska länka till din blogg. :D

2006-10-02 @ 10:34:28
Postat av: bus

shit.

2006-10-03 @ 18:43:25
Postat av: Alexander

Ah, ska män bli rädd för kvinnor?

I alla fall så blir jag det.

Postat av: marla

Alexander. Bli inte det, det är hittapå!

2006-10-18 @ 17:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback