Millish featuring Gevalia/George Michael

31746-273

Det slog över när spänningen släppte. Plötsligt är allt och inget sjukt roligt. Jag skulle just blogga om rättegången, Millish satte på kaffe. När jag tittar på henne har hon plötsligt skäggstubb a la´George Michael.


Marla: - Ska det vara nåt slags skämt det här eller? Det här med skäggstubben?

Millish: -Eh, vaddå?

Marla: -Vafan har du gjort egentligen?

Millish: -Vad? 
 
Marla: -Kolla dig i spegeln!

(Ett asgarv hörs från badrummet. Millish kommer tillbaka)

Millish: - Jag skulle blåsa bort överflödigt kaffe från bänken! Det fastnade i min foundation!

(paus)

Millish: - Det ser rätt schysst ut va?


(Marla drar på lite extra Gevalia på Millish medan hon sjunger)


"And when I get that feeling
I want Sexual Healing
Sexual Healing, oh baby
Makes me feel so fine"


Kaffet kommer från Kraft Foods Sverige. "Gevalia 1853 New Gold" Tel + 46 20-72 00 26
Foundation: Helena Rubinstein, Paris. Colour Clone, Vanilla Nr 20
www.helenarubinstein.com
Asseccoarer: Scarf "Cashmere Granite" Sonia Rykiel www.soniarykiel.fr

Fotograf och Stylist: Marla
Modell: Millish
Location: Marlas kök


________________________________________________________________________________________


Kommentarer
Postat av: Jason

Fy fan vad roligt. Detta var dagens roligaste utan tvekan. Hoppas det gick/går bra ser med spänning och skräck fram emot att läsa om rättegången.

2006-11-03 @ 15:45:37
Postat av: marla

Haha! Det tyckte vi också.

Nu har jag bloggat om rättegången. Enjoy!

2006-11-04 @ 13:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback