Grabbar och deras presenter

31746-330
Visst. Innovativa presenter i alla ära. Alladinaskar, stayups och trosrosor är inte speciellt personliga, det känns inte riktigt som att killen tänkt till. Men frågan är hur utsvävande man behöver vara?

Millish fick en plastmunk i brun kåpa med en skåra i mitten, vars snopp åkte ut när man tryckte på den kala hjässan. En annan väninna fick en slags manick som hon skulle sätta under bilen och som spelade en tokrolig melodi och blinkade i neon när hon backade. Jag har fått allt från sjungande blommor till snuttegulliga gosedjur och tröjor med texter som ”Jag är en sexbomb”. Fel, fel fel.

Senast fick jag en spelande Kung Fu-hamster. Han fick snällt stå kvar på  fönsterbläcket så länge relationen varade. Men en dag upptäckte jag att han gått och hängt sig.

Kommentarer
Postat av: Hamsterns frånvarande Pappa

Jag gråter. Och misstänker marlas hand bakom repet. Hur kunde du?????

2006-11-24 @ 12:46:50
Postat av: marla

Hamsterpappa: Jag erkänner min sadistiska böjelse för att bruka våld mot grabbpresenter när relationer gått i kras. Tittar du noggrant ser du gaffatejp över nosen.

2006-11-24 @ 12:49:12
Postat av: Annaa M

En kompis fick en gång en kofot av sin rätt nye pojkvän. Han ville ge något praktiskt som hon inte hade. Det tog slut sen fast det var nog inte därför.

Postat av: marla

Ha ha! Sexigt.

2006-11-24 @ 15:12:21
Postat av: Jerk

Vad är rätt då? Vill ju inte göra bort mig om jag någon gång skulle ge en present till en käresta..

2006-11-24 @ 20:18:51
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: gukk

ninjahamster ska fan dö.

2006-11-25 @ 02:05:09
Postat av: marla

Jerk: Det är ju helt individuellt men jag blir alltid överförtjust då jag får blommor eller fina dyra kläder. Sen smälter jag som smör i solsken när jag blir utbjuden på restaurang.

2006-11-25 @ 13:42:44
Postat av: Jenny

Haha, jag har fått glasprydnadssaker av ett ex när vi varit tillsammans i två år..det var inte alls min stil.. året efter brände han massa skivor som han visste att jag ville ha och några handgjorda grejer, precis vad jag ville ha (lönar sig att vara ärlig)!

Annars är väll ett "blandband"/cd aldrig fel? =)

2006-11-26 @ 00:13:35
URL: http://goodmorningindeed.blogg.se
Postat av: Östermalmsräven

Hahaha, jag hade flippat om jag fått en spelande hamster... My god! Någon inbyggd present-känsla måste väl finnas hos alla någonstans!?

Hmm tydligen inte.

2006-11-30 @ 05:06:41
URL: http://ostermalmstorg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback