Vad kan det vara?

Vad kan det vara?

Idag har jag något konstigt i min mage. Det är som om en massa vackra, rosa och mjuka parasiter åker omkring och bråkar med varandra. Fast bara på skoj förståss.

Det är också nåt problem med min puls. När jag tänker tankar är det precis som att pulsen pickar hackspettspick och vill ut ifrån min hals.

Sedan är det något med mina händer också. De bara längtar efter att få röra vid något varmt. Hela min kropp är liksom fylld av olikfärgade snygga bollhavsbollar.

Och synen är inte heller riktigt klar. Det är precis som att jag kisar. Alla starka färger och kontraster som brukar sticka i ögonen i det vanliga livet- är försvunna.  Det känns som att de aldrig mer kommer att komma tillbaka.

Jag har väldigt mycket saliv och smak i min mun också. Precis som att mina läppar vill kyssa och slicka på något.

Och sen virvlar det upp en bild framför mig så fort jag får en stund över. Jag ser en människas öga och det ler mot mig. Det kan vara det vackraste öga jag sett.

Jag undrar verkligen varför det bubblar i mitt bröst då jag kollar ut genom fönstret. Det verkar som att mina ben är fyllda av rosa vitaminbrus av jordgubbsmak. Antagligen vill de springa med någon som är det finaste jag vet.

Undrar vad det kan vara?



___________________________________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tro du ha fått en släng av den berömda vårgöken..
Han brukar picka å ticka lite så där ha jag hört..

2006-05-02 @ 12:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback