Tristess

Tristess

Jag är uttråkad. För att råda bot på det tänker jag mota tristessen i dörrn. Det är de små nöjena som förgyller livet.

Jag och Millish åker ofta ut i förorten för att göra reportage. Hon är fotograf, jag reporter. Nästa intervjuoffer är Dogge. Efter intervjun ska vi våldshångla upp honom. Ungefär som Stina Dabrowskijs geek-hopp, fast mycket trevligare. Så gör vi med alla.

Det var trevligt att vakna upp bredvid Monique, 38 i helgen.

Vi brukar lura de flesta att Millish är Mona Seilitz dotter och jag Ausonius syster.

Det var väldigt trevligt att dra hem hela bandet Randy på efterfest sist. Utan att vi visste om det. Nästa gång får det bli Friska Viljor.

Häromhelgen förförde vi böggrannen.

Det var väldigt roligt att frottera runt på öfre Übermalm och leka fina damer. Millish i sin mormors silverräv, jag i rödräv. Stora plus när vi slipper betala för champagnen på kvällarna.

Flinck, nästa gång du kommer på fest kan du flytta in lite grann. Dina glansiga Prada-kassar passade finfint här i hallen.

Nästa helg ska vi förfölja någon med systemkassar och krascha in på en fest utan att känna någon. Det är bara att hålla god min och fälla yppanden som "Vi känner ju Fredde där borta". Oftast blir vi utslängda av någon grinig kvinna, men männen brukar uppskatta vår närvaro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback