Citat från mina vänner:

Smögaren
”Hey Marla. Din katt Sticko. Alltså, Stickabush. Han skulle smöga om han var människosnubbe. Jag lovar asså!

Konstnären
”Du är fan expert på att bara deleta folk.”

Thaimodel
”My Gooood! Han ba ringde, äntligen! Och jag ba ”sure”!”

Gravida citychicken (tidigare stockholms största singelfestprisse)
”Jag är så lycklig över att jag inte är inne i den där svängen med er som singlar runt på krogen alltså. Fy alltså! Haha!”

Tuggummituggande radiokillen
"Tja pårä! Jag var så jävla rolig igår! Lyssna här: Jag å Dennis..(blablablabla...jadajdajda...blubblubblubb..osv)"


Norrländskan
Jag ser ut som en jävla transvestit i klänning.”

Flatan
”Iiiiiiiiih! Titties! Jammi!! ”

Bignosekrull
”Väldigt tjejigt beteende. Det känns väldigt Sex & the city. Det tillhör den här tiden att göra så.”

Transan
”Du hade någon ingång hos nån frisör eller nåt perukmakeri på Östermalm va? Det är dags för mig att fixa ett nytt hår.” 

Hårdrockerskan
”Alltså sångaren i Talisman! Jag var på hans konsert igår, faaan vad snygg han är. Jag måste ha stock.”

Penntroll Millish
”Ja! Knullaknarkakick och love. Dä vill ja! Man kan i alla fall låtsas.”





Kommentarer
Postat av: Hårdrockerskan...

*asg*

Fick jag DEN stocken skulle jag inte sluta le på 15 år

2006-05-14 @ 23:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback