i morse

31746-86

Idag vaknade jag av att det var trångt och jävligt i min säng. Där låg jag mellan Bingo Rimér, Bert Karlsson och Stenbecks kalla lik. Jag skakade av mig kropparna och det gick väl sådär.

Bingo klamrade sig fast som en slemmig igel vid min sömndruckna kropp. Jag hasade ner honom nedför benet och försökte skaka mig loss. Det var omöjligt, jag lät honom hänga kvar.  

Jag svor över mödan att haltande försöka linka mig fram till toalettkön till mitt badrum. Medan en bombastisk 20-mannaorkester tutade och slog på stora pukor försökte jag tränga mig igenom folkmassan i vardagsrummet. Jag hann klubba ner både Josefin Craaford och Carl M på vägen (Det kändes genast bättre). Jag kastade mig in till badrummet och satte mig på toaletten medan Bingo både kved och led nere på vänsterbenet. En ny härlig dag hade börjat och den var en mardröm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback