Sofias Sömnlöshetsbot och bättring

31746-409
Vi andra räknar
får, hon räknar kläder. Hon går igenom alla kläder i sin garderob, vartenda plagg tänker hon på, för att söva sig bort till drömlandets världar.

Den kjolen på hyllan till vänster och den tröjan som passar till de byxorna. De byxorna kan jag ha till den skjortan. Hon går igenom alla plagg och alla olika kombinationer. Sakta sjunker hon djupare och djupare in i sömnen. Det berättade hon för mig i går kväll. Hon är inte riktigt klok, den där fröken S. Eller så är hon det- det återstå att se i kväll då jag testar.

Lättast att somna har hon när det är nytvättat. Då finns det många kläder att räkna.

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag brukar tänka på alla gamla klasskompisar och försöka komma på människor från förr. Det är rätt sövande.

2006-12-15 @ 08:07:14
Postat av: marla

Ha ha! Det finns tydligen många skumma sätt att somna på. Testar den också Linn. En klassiker är annars att läsa en tråkig faktabok.

2006-12-15 @ 10:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback