Skratta med hela jävla hjärtat

31746-452
Aaaaahahahaha! Min käre
far: Grillkungen själv! Jag skrattade med hela hjärtat när jag hittade den här bilden. Pappa i ett nötskal: Sjukt social, alltid ett skämt på lager, älskade varenda unge på gatan, larvade sig med mina polare så att jag fick skämmas, byggde en carport, tonade håret en gång i månaden, prenumererade på Mr Music, lyssnade på Creedens och gullade med mig. Han lyfte ofta upp mig på köksbordet och sa "Det finaste man har- det har man på bordet" (det är därför jag blivit så odrägligt självupptagen och tycker att jag är så grymt snygg). Varje fredag klädde han upp sig, städade den vita enplansvillan kliniskt ren, gjorde dagobert-mackor eller svulstiga landgångar eller lagade kött med bearnaise. Här posar han i sin favoritsmoking. Bästa grillkungen!

Kommentarer
Postat av: Fröken Lund

Så fint. Läste inlägget om din far. Känner med dig. Det gör ont så man spricker när de nära dör från oss.

Postat av: marla

Fint, tack Fröken lund.

2006-12-25 @ 16:23:39
Postat av: mimi

Ett foto som visar precis hur jag minns din pappa när jag var hos dig. Glad, skrattandes, skämtandes. Jag tyckte alltid att han var hur rolig som helst (även om du skämdes ;)). Och vad jag aldrig kommer att glömma var när du hade födelsedagsfest och dina föräldrar kom in utklädda i masker och dansade. Jag tyckte det var hur skoj som helst :).
Mânga kramar lilla älskade marla!

2006-12-26 @ 00:09:58
URL: http://puce.blogg.se
Postat av: marla

Aaahahaha! Fy fasiken vad jag skämdes då! Vi var ju faktiskt 12 bast och jag stod och hånglade med Thomas Eriksson då ljuset plötsligt tändes och mamma och pappa kom in i monstermasker med en bricka med bullar och saft. Hehehe... No mercy där.

2006-12-26 @ 12:54:54
Postat av: Ica

Kommer ihåg den bilden. Precis så minns jag honom.. *slår ihop händerna och utbrister "Men vilket kalas vi har hamnat på"*

2006-12-29 @ 22:02:29
URL: http://tomtensdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback