Skärmkeps-lovers

31746-46431746-465
Skulle inte de här två passa ihop? De har aldrig träffats, men:

-Båda älskar skärmkeps
-Har samma störda humor
-Lyssnar på kommersiell radio
-Går igång på kitsch och bling-bling
-Har färgglada kläder

För att bevisa hur kompatibla de skulle vara tog jag en bild på mina kära barndomskompis Fröken Sjöberg, trots att hon för dagen inte hade skärmkepsen på sig. Tvingade henne att göra en nödkeps för att visa hur snygg hon är i huvudbonad. Skickade bilden till Herr Yannelos. Som gjorde en egen nödkeps som tack och skickade den till mig. Som jag sedan skickade till Fröken Sjöberg.

De har fan halva inne. Marla want to be toastmaster and wedding singer, okey okey?

/marla - "worlds most professional matchmaker".

Kommentarer
Postat av: mimi

kan du inte matcha ihop mig med en person ocksâ... please

2006-12-28 @ 23:56:42
Postat av: marla

Ska absolut tänka på presumtiv pojke. :)
Puss

2006-12-29 @ 03:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback