Pluxemburgs Pluxus

31746-363

Jag kan inte med ord beskriva hur otroligt roligt jag hade igår! Hej vad det går och oj vad jag ljuger. Det kan jag visst, jag är bara bakislat. Efter saki hos Kryan mötte vi upp Karin och såg 
Pluxus på Milliken Galley. Jag blev rätt förvånad förra säsongen när min arbetskompis Ekert stegade in på redaktionen och berättade att han inte skulle fortsätta jobba med oss mer. Han lade fotografkarriären på hyllan för att satsa på sitt skivbolag Pluxenburg. Cool tänkte jag, att det finns de som vågar kasta bort det trygga välbetalda för att satsa på sin hobby. Uppenbarligen funkade det. De har gett ut både Andreas Tilliander, Fibes, Oh Fibes! och Jeans Team. Ekert spelar själv i bandet Pluxus. Skön, skön musik. Efter spelningen drog jag Kryan, Esther och Pete vidare och skrattade oss igenom hela natten.

Kommentarer
Postat av: GH

Fibes Oh Fibes har gått hela dagarna förra veckan och blev även denna morgonens val här på jobbet. :-)
Mmm!

2006-12-05 @ 07:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback