Esther är så Extravaganza!!

31746-443
Esther tog emot mig och extremt snygga Gaydar-Karl i sin härliga lägenhet. Hon bjöd till knytkalas igår. Där var Foxy Fred, Dr Brorson, Flitiga Lisa, Kaxiga Kakan med många många flera bra. Jag och Karl stekte två olika sorters Quesadillas, en med chevre och ruccola och en annan med lax och Västerbottenost, sen var det tjofaderittan och flaggan på topp! Bra musik och garverier och Foxy Fred bjöd på portvin. Tyvärr slutade det på nattkröken med pubertalt tjaffs. Människor är inte alltid så underbara. Men eftersom jag egentligen inte var inblandad och tjaffset bara bestod av 0,1 % av den för övrigt fantastiska kvällen så kommer den att bli ett fint minne! Tack Esther, du är så Extravaganza!

Kommentarer
Postat av: gukk

agnes: ?marcin, vet du vad min fröken lotta brukar säga??
agnes: ?hon brukar säga så här??
agnes: ??livet är inte rättvist??
agnes: ??mmm??
agnes: ??så är det??

2006-12-28 @ 21:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback