Bacillskräck

31746-405

Kommentarer
Postat av: majki

En både högst rimlig och på samma gång orimlig förfrågan... jättekul! -Ännu roligare om brevbäraren satte upp en lapp där han/hon lovade att uppfylla önskan. Sen skulle det väl egentligen inte spela ngn roll om han/hon faktiskt gjorde det eller inte, då det ju bara är den fobiska skräcken som ska tyglas och inte ngn överkänslighet.

Godmorrn föressten.
=))

2006-12-13 @ 08:43:49
Postat av: GH

Underbart!
Samma lapp för sopgubbarna vore också über-kul... :-)

2006-12-13 @ 09:22:13
Postat av: marla

Jag lider av två fobier: Är livrädd för småstäder och larver.

2006-12-13 @ 09:40:59
Postat av: Kentson

Haha fy fan så kul! Jag har fan ljudfobi. Hatar dammsugar ljud och såna där hemska sugande ljud...uschla får fan rysningar bara jag tänker på det. Skräcken är ljudet från den där sugen som tadläkaren har...goddamn säger jag bara.

Postat av: marla

Kentson: Då håller du inte med innovatörerna då som vägrar tillverka ljudlösa dammsugare eftersom forskning säger att vi människor omedvetet vill höra ljudet på de produkter vi använder? Jag skulle gärna ha en ljudlös dammsugare. Jag dammsuger så sällan att det rasslar så innihelvete ändå..hehe

2006-12-14 @ 12:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback