12 bra saker

31746-439
Det händer bra saker. RIKTIGT bra saker! I min skalle. Innuti, i den röriga ihopkoksfabriken börjar saker och ting klarna. Den där små gubbjävlarna som vanligtvis kastar klabbar på brasan som får min hjärna att koka sitter numera och softar med en cigg och en bärs och ett leende på läpparna. Bra killar.

1. Jag har kommit ett steg närmre drömjobbet. AND I CAN´T TALK ABOUT IT! Frustrerande.
2. Jag lyssnar sönder Möneybrother efter två års diss på grund av hype. Fånig var jag. FÅNIG!
3. Jag har lyssnat på hans hjärtekrossartexter och bölat som en gris i en vecka. För min enorma saknad av pappa, för saker som gått snett, för att jag varit utmattad. Men OH vad skönt det har varit. I like it.
4. Jag har deletat människor som inte är bra för mig. Förlåt. Men DELETE PÅ ER!
5.Jag är så innutahelvete tacksam över mina vänner att jag skiter knäck.
6. Igår kväll bestämde jag mig för att dissa planerna på att gömma mig under en filt på nyårsaftonen och i stället frossa gourmé med en positiv inställning till det nya året. Rrrring klocka rrring!
7. Snart guppar marla på Friskis och Svettis.
8. Människor runt omkring mig mår bra igen. Det är härligt att se! De har fått jobb, de träffar kärlekar, de har fått ro.
9. Jag har hånglat med en kompis. Det var väl onödigt? Numera har vi återgått till att vara vänner.
10. På fredag entrar jag norrland. Ska svulla kalvsylta och sova i en vecka.
11. Jag ska slita ut mamma på promenad och prata om viktiga saker i jul. Mor är rar. Nu bondar vi!
12. Jag har fått en ny vän. EN TILL BRA? Kan det vara möjligt? I Love life.


Kommentarer
Postat av: GH

Skönt att höra att allas vår Marla är på väg uppåt?
Om några månader kanske du ligger i omloppsbana bredvid ISS...? :-)
7:an vore roligt att se på YouTube sen, ok?
Roligt med 1:an, whatever it is!
Skickar med lite Fibes till dig att lyssna på!

PS. Blanda inte ihop 12 och 9 igen nu då :-D

2006-12-19 @ 10:13:17
Postat av: marla

The only way is up! 12 och 9 kan lätt förväxlas när man umgås med motsatta könet. Youtube-gympa comin´up- om tomten finns. Ettan är grymt!

2006-12-19 @ 11:27:35
Postat av: GH

Mmm, jag vet 12 och 9 är farliga. Riktigt farligt. Men mysigt med mysiga vänner!

2006-12-19 @ 11:56:42
Postat av: Richard Slätt

Min uppmaning till alla läsare är att tills det att Marla berättar om det nya jobbet är att inleda sina kommentarer med BABY! Hon älskart! Lovar! Verkligen! Jättesant!

Postat av: marla

- - - Jag dånar.

2006-12-19 @ 14:51:18
Postat av: Skrot a.k.a. A

Min uppmaning till alla läsare är att tjyvhålla på B-ordet. Annars finns en risk att marlas immunförsvar vänjer sig vid det. Och hur ska vi då komma åt henne? Va? Det tänkte du inte på, käre Korn.

Eller så bäbisbombar vi ner alla murar å lever resten av våra internetliv chosefritt och respektfullt...fan. nu blev jag osäker. Dags att le stort så att ingen märker't.

2006-12-19 @ 15:23:26
Postat av: GH

:-D
(=bra kommenterat!)

2006-12-19 @ 15:27:27
Postat av: marla

Jag vill förtydliga punkt nummer ett: Jag har inget nytt jobb. Jag har endast tagit ett steg i rätt riktning, vilket jag är sjuuuuukt glad över. Jag lovar att jag kommer att vifta med den stora röda flaggan den dag bläcket torkat!

Skrotet: Ditt skägg ser större ut då du ler. We like it, us girls. We like it.

2006-12-19 @ 15:28:56
Postat av: Korn

Ah, Skrot men vi har många andra saker som går att säga i minnesbanken. Nu vågar man ju inte avslöja dem här, men klassisk manlig härskarteknik med klapp på huvudet funkar alltid och mot den finns inte möjligheten att vänja sig vid heller har jag upptäckt. Och så har vi alla med sexuell anspelning på allvar att tillgå.

Jag tror vi klarar oss ett par internetliv även om vi använder begreppet Baby som synonym på Marla. Ett tag till funkar det, typ något år eller så. 20 december 2007 avlöjar jag nästa ord så håller vi liv i blogga också.

2006-12-19 @ 15:29:53
Postat av: mimi

ha sâ skoj i norrland, själv sätter jag inte min fot där. För mycket ângest ;)

2006-12-19 @ 23:36:47
URL: http://puce.blogg.se
Postat av: anna-maria

Deleta inte mig innan vi har dejtat på riktigt bara.
NÄR???????????????????????????????????????????

2006-12-20 @ 01:58:00
Postat av: marla

När du vill honey!

2006-12-20 @ 08:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback