Stolen Olle

Stolen Olle
Igår var jag på IKEAs returavdelning med min broder. Jag hade ju råkat få med mig Stolen "Olle", fastän jag ville ha stolen "Stefan". Lika struligt där som i mitt kärleksliv.

Sedan åkte jag hemåt för att klicka ihop stolarna enligt ritningen. Tyvärr så känner jag mig handikappad utan man. Det är verkligen pinsamt för mig att att erkänna det, och det går emot allt jag står för. Jag har alltid tyckt att jag har varit händig och självständig. Döm om min förtvivlan när jag avslutade sex års förhållande och upptäckte att en uppmontering av en hylla innebär en timmes svärande, svett och kanske en tår.

Det kan i och för sig ha att göra med att expojkvännen snodde med sig hela verktygslådan och att jag inte ens äger en hammare.
Vi säger så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback