Prat om saker som gör att vi skrattar tillsammans

image930
Det var en gång, jag vill inte säga när, som jag hamnade på en middag där samtliga gäster av någon anledning tycktes ha stoppat upp en pinne i röven. Det skulle enbart diskuteras karriärer, status, design, inredning, kläder och bostadsrätter. Det tråkade ut mig kan man säga. Man kan även säga att middagen ungefär var som en långdragen novell jag skrev för något år sedan.
"Prat om saker som gör att vi skrattar tillsammans." Varsågoda, var med och känn matsalsångesten.

Kommentarer
Postat av: majki


-Ujyuuuh!!! ...Människor!
Varför lämnar de inte bara varandra ifred?
Varför måste det tvångsinterageras hela jewla tiden?
*ryser till av skräckblandat äckel*

Postat av: majki

Skön läsning som vanligt f.ö. ...kände faktiskt lite matsalsångest. =)

2007-05-22 @ 08:27:21
URL: http://arglitenman.blogg.se
Postat av: marla

Matsalsångest suger!

2007-05-22 @ 15:59:15
URL: http://marla.blogg.se
Postat av: Arla

förstår inte
"karriärer, status, design, inredning, kläder"
Extremt mycket sånt i denna blogg..

2007-05-23 @ 17:00:57
Postat av: marla

Arla: Förstår du ironi då?

2007-05-23 @ 17:14:16
URL: http://marla.blogg.se
Postat av: Arla

haha, nä du, den gubben går inte. som alla 70talister gör, gömmer sig bakom trippel och dubbelironi.
Kanske den mest självgoda blogg jag läst. Den fullkomligt pyr av status och självhävdelse...som så många andra. och det är ok. Just do it.

2007-05-23 @ 17:39:11
Postat av: marla

Arla: Surfa vidare...

2007-05-23 @ 17:43:03
URL: http://marla.blogg.se
Postat av: marla

Upptäckte förresten att du Arla är Moggi. HEEEEJ MOGGI! Kul att du läser min blogg fortfarande! Ser att du är dig lik och skriver tråkiga kommentarer, fast under ett annat namn förståss. Jag borde ha förstått att det är du, då du är den enda som inte förstår eller gillar vad jag skriver. Förutom en och annan idiot så klart.

2007-05-23 @ 19:54:03
URL: http://marla.blogg.se
Postat av: Arla Yoggi

Ja du, trodde inte annat än att du kunde se det. IPnr är ju inte rocket science direkt. Kul att du tog dig tid. Om du är riktigt på deckarstigen kan du säkert lista hur hur jag hittade hit också.
Har läst då och då, du vet, det är som när det ligger skvaller/kvällstidningar på pizzerian...man kan liksom inte låta bli att läsa lite. Sen bryr man sig ju oftast inte. Problemet är att jag inte alls skrivit enbart tråkiga kommentarer, för emellanåt har du varit riktigt bra. Tyvärr
uppskattas bara hyllningar...

2007-05-24 @ 09:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback