Marlamamman avslöjar: Bestämd baby

image973

Marlamamman är här sen en vecka tillbaka. Att ha min marlamamma på besök i stora staden har fått mig att inse:


- Att det tydligen finns människor som lider av tunnelbanefobi.

 

- Att jag känner en person som gärna shoppar färgglada billiga blusar i challachallabutiker på Drottninggatan.

 

- Att jag hatar Drottninggatan.


- Att jag älskar att hänga med mina vänner

 

- Att det finns de som uppfattar marlamamman som "en skön morsa".

 

- Att jag är tillräckligt vuxen för att kunna tvinga fram ett bra tålamod.

 

- Att powerwalkshurterier med stavar även kan utföras i storstäder.


- Att jag hade ett bestämt drag runt munnen redan när jag föddes (det berättade marlamamman).

- Att jag inte förstår vem jag är.

 

 


Kommentarer
Postat av: huus

Kul att du är tillbaka, du måste ju säga till. ; ). Bestämd och resolut. Absolut, det går jag med på.

Postat av: Professor Longhair

Hur kan du dissa Drottninggatan så? Drottninggatans dag i augusti är ju det största som hänt här sen vattenfestivalen la ner.

2007-07-15 @ 21:58:54
Postat av: marla

Tack för påminnelsen! Drottninggatan Dag- det är stort.

2007-07-16 @ 16:14:30
URL: http://marla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback