Fan



"Talked book never get written"

- Hemingway

Gubbfan.

Kommentarer
Postat av: K

Hehehe!

2007-07-17 @ 18:20:16
Postat av: Eftertext

Medan hon packar sina väskor sitter jag på en bar och försöker glömma att hon just lämnat mig. Det är svårt. Klockan är 16, lokalen tom och bartendern undviker mig så gott det går. Jag dricker ur ytterligare en öl och min numera exflickvän packar ner min High fidelity. Min all-time favoritbok, i min favoritversion. Skit. Hon lämnar däremot kvar sin Catch 22. Nu har jag två. Senare på kvällen är jag för full för att någon skall vilja ha mig, och jag är full för att ingen vill ha mig.

2007-07-17 @ 21:02:27
Postat av: marla

Eftertext: Fint! Gillar din verkstad. Skönt att du inte snackar om drömmarna. Lycka till!

Postat av: Vilse

precis marla. se till att skriva den där boken nu!
(själv är jag nästan klar.)

2007-07-17 @ 23:16:47
URL: http://vilsemedvilje.blogg.se
Postat av: Sir Luucifer

Korven gav just upp en Hemingway. Är han överskattad eller förstår Korven inte? Jag har inte läst pinsamt nog.. Bloggar f.ö igen.

2007-07-18 @ 01:14:45
URL: http://sirhuus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback