marla goes Göteborg

image1000
I ny stad. Känner ingen. Det var fredag. Det är väl bara att se till att man hamnar på bästa stället och styr upp med lite främlingar, tänkte jag och klädde mig i vitt och neon och målade läpparna med en massa glamorama neon pinkshit lipstick. Raggade upp hon som såg ballast ut, en turkos fröken med vän. Och vi poserade friskt som sig bör, även i nya städer. Det skvätte om italon och åttion på Röda Sten. Och lite spriten förståss. Bildbeviset kom idag.

Bra flickor dansar själva mitt på dansgolvet!

Vänner. Jag trivs över förväntan, så bra! Och jobbet är fantastiskt. Ni får slita tillbaka mig till Stockholm.




Kommentarer
Postat av: Mia

Så jääääävla snygga va?!

2007-08-22 @ 17:05:48
Postat av: marla

In deed we are Mia! Favorit i repris på fredag, helt klart. Bisous!

Postat av: Donna

marla is back on track som vi känner igen henne...

2007-08-22 @ 18:49:28
Postat av: marla

Lätt Donna! Och du med?

2007-08-22 @ 20:35:00
URL: http://marla.blogg.se
Postat av: millish


bra bild! Du ser ju jäddrigt fräch ut! Läste om fårö ockkså, aaaaaaaa, det var en sommarhöjdpungt, med dig blir man äckta hollygirl!

2007-08-22 @ 20:43:19
Postat av: marla

Tack millishan! Fårö på nyår blir grymish!

2007-08-23 @ 10:14:10
URL: http://marla.blogg.se
Postat av: Lou

så jävla värd du är! nästa helg stannar jag i stan, och peppar på utgång! kanske också after work? annars, middag på måndag?

2007-08-23 @ 23:26:52
URL: http://louisecasablanca.blogspot.com
Postat av: Hund

Min vän Johanna bor också i skötet nu. Ni kanske borde hänga.

2007-08-24 @ 10:39:48
URL: http://www.hundlivet.wordpress.com
Postat av: marla

Åh Lou! Nästa helg kanske jag är i Stockholm men vi har ju hela hösten på oss. Måndagen där är bra! I helgen ska jag på Weekdaysfesten på Bananpiren och sen på någon Valandfest tänkte jag. Ska bara hitta någon att gå med.
Hund! Ja, kanske?

2007-08-24 @ 11:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback