Jag outar oss nu!

31746-176

Glitter och glaumor och amour och det är endorfiner i hela jävla kroppen. Studsa upp och scones och kaffe ihop i lördags och fyra stora jävla léende ögon. En skäggman som iakttar mig förtjust i allt jag gör och helvete vad  snygg han var när han steg innanför dörren och fan vad het han var när han kysste mig där i korsningen mitt i trafiken inför hela världen. Krasch bom bang sa det och plötsligt slog den till, den där ljuva och nu är man ett av de paren man ser på stan.

Vi var så jävla klockrena ihop när vi promenerade där uppför Götgatan och min hand i hans hand och världen var vår! Han ville hålla om mig där ute och jag skruvade förtjust på mig det är saker som jag måste lära mig nu att det gör inget att alla ser att jag är lycklig.

Han doftade rök och eau de cologne och hans svarta fina kläder smet åt om kroppen och skrattrynkorna var de härligaste jag sett och vi fånade oss ihop när vi såg varandra bredvid varandra i skyltfönstrets spegling, det var fan inte sant!

De trasiga relationerna som gjorde så ont ett tag bleknade bort till fina minnen och det är här och nu och 4-ever! Mmm, det är vi nu länge framöver för han frågade mig där i sängen när  förmiddagssolen sken in och vi såg varenda liten detalj i varandras förvånade ansikten och hans ögon var klara och rena, han sa de orden om han fick presentera mig som hans tjej och det sa jag att det fick han och sen bubblade jag i hela jävla kroppen, jag var fjorton igen. Magen gjorde karuseller och jag blev lite skraj en stund men sen höll han mig hårt och det var okej och jag ska aldrig mer vara rädd och  det ögonblicket var det finaste finaste!

Vi slank in på restaurangen med svarta blanka bord och servetrisen log falsk mot oss för att hon såg att vi var ett sånt där snyggt par som hon egentligen ville vara och jag satte näsan i vädret och tänkte att det var vi fan värda after all och sen åt vi sushi och drack vita viner ihop men vi kunde aldrig sluta le där mellan människorna och skålarna. Jag tog bilder på hans vackra leende och han posade så snyggt och jag älskade att han posade och vi skrattade och bondade och personkemin sprakade och vad är det som har hänt undrade vi men både han och jag visste precis att det som skett är rätt och hett hett hett!

Vi gick hemåt igen och vi sneddade över gatan och tiden kunde lika gärna ha stannat och hela världen hade kunnat fuckat upp sig, bara det fick vara vi-vi-vi mot de andra! Vi ville inte bromsa och vi kunde inte stoppa nåt och vi skyndade hemåt och vi var heta hela natten. Hans sköna kropp mot min och inget annat existerade och vi kände de förälskade blixtarna och klick och pusselbitar och wow hur det föll på plats och löjligt-lyckligt-fantastiskt!

_________________________________________________________________________________________


Kommentarer
Postat av: tove

FAAAN vad kul!!! Det var ju ett tag sen man kände så. Låter som en brittsommar ungefär, så där härligt sprakande färgglatt och varmt. Var träffar man såna skäggmän, inte för att jag gillar skägg mer än lite stubb...

2006-09-18 @ 11:27:35
Postat av: Marlas nya kille

Fan. Så fint skrivet. Kyssar, baby.

/a

2006-09-18 @ 11:29:13
Postat av: marla

På nätet Tove!

Loverboy... Om det inte vore för bloggen ovan skulle jag säga att jag var mållös. Men det är ju inte riktigt jag. :D KYSS!

2006-09-18 @ 12:30:34
Postat av: Lillsys

Iih syster, tar du med honom hem när du kommer? :P Man skulle ju allt vilja träffa denna, enligt dig, underbare man! :D

2006-09-18 @ 15:09:28
Postat av: marla

Haha! Bitter kär vän mailade och skrev:

?Halloj! Grattis till tha lööv! Fin blogg! Det var så härligt skrivet att jag hoppar över alla cyniska kommentarer mitt cyniska huvud tänkte. Jag säger
istället GO! Hellre lyssna till den sträng som brast än att aldrig spänna en båge, som någon så vackert sade. Nu är iofs mina strängar slut, jag inväntar en ny leverans inom ett par år. Men lycka till med din!!!?

Japp och hey, den cynikern har vi alla i oss. Tack för att du biter ihop och låter mig rida på kärleksvågen :D

2006-09-18 @ 15:56:58
Postat av: millish

Det det var ju min grej, det där med att "va hop" fuck! Nu har du snott parprylen från mig och plötsligt är ja singel i stället. O timat baby, men fan va bra! Du är så värd! och en sån prins sen då! WOW!

2006-09-18 @ 17:36:49
Postat av: millish

och till tove, skägg är bara lite mer man!(annars är mustasch kittlande gött)

2006-09-18 @ 17:43:56
Postat av: Betty

Fniss! ;) Va glad jag blir för din skull! Inte bara för att det va bra formulerat så att jag själv kanske skulle vilja dra ut och se vad som finns i träsket utan även en reminder om hur fint det egentligen kan vara!
Pöss på're...
ps. ( Man får juh va lite fjantig när man känner så här så jag trallar lite medans jag skriver...så join in if you know the song... Could this be looooveee, could this be lööövvve...aa men du förstår... ;)

2006-09-20 @ 01:21:01
Postat av: Betty

JO bara en sak till...
Från din text:
"måste lära mig nu att det gör inget att alla ser att jag är lycklig"
KLOCKRENT!

2006-09-20 @ 01:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback