Reaktioner

Jag har fått många reaktioner på det här inlägget. Tjejerna har nickat uppmuntrande och berättat för mig att där slog jag huvudet på spiken. Killarna har grymtat hejdlöst, betydligt mindre lyckliga över min analys. Många som kände igen sig har grymtat i det tysta, andra har protesterat hej vilt. Det roligaste är att alla blivit berörda.

Jag vill dock göra ett förtydligande. Det här är en grov generalisering och inte ett cementerat faktum. Dessutom innehåller generaliseringen om killarna en viss beundran över deras softa inställning till livet. Den roligaste reaktionen fick jag av en killkompis som oroligt mailade om att han passade bäst in i kvinnofalangen. Det hade antagligen fått honom att betvivla sin sexuella läggning.

Hur som helst:  I love u all!!



__________________________________________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback