Rodeos meningslösa fest på Spy Bar igår

Rodeos fest på Spy Bar igår

I morse vaknade jag med gratisdrinkarnas och Jack Daniels ginger-klet på mina svullna läppar, med Karin Winters joddel-mössa a lá 20-tal snett över hjässan och rockabillyns tunga, ölstinkande cheapmondaykropp över mig.

Carl M stod vid sängkanten och stirrade på mig med sina döda fiskögon. Johan Mattson irrade rotlöst kring i sovrummet med sin svarta poplinrock och hälsade på folk som inte fanns. Robin Keller i The Slaves intog sin svåra indiepop-pose upp på bokhyllan och vrålade ut tonerna till "Everybody is on drugs".

Burlesk-klädda, vitpudrade damer med klarröda munnar och midjehöga kjolar och jazzande, anorektiska pojkar med plutöverläppar och hängslen smuttade på varandra, uttråkade. En blick, ett slick sedan vidare till nästa rosa kött.
De skärskådade mig från topp till tå där jag låg i all min nakenhet.

Dörren till personalutrymmet bredvid Vita Baren, som egentligen var min sovrumsdörr, smällde ekande till en gång i sekunden.

Klipp
Klapp
Klipp
Klapp.

Någon petade mig hårt i sidan med ett långt knotigt finger. Först trodde jag att det var en drinkpinne men det måste ha varit en räddande ängel. Mitt nunnerum ekade tomt. Jag vaknade och insåg att det hela var en elak dröm.
Spy Bar, låt mig förihelvete sova ifred nästa gång.

________________________________________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi har en blogg där alla får skriva! Enda kravet är att du är full. Användarnamn och lösen finns på sidan!

fyllskalle.blogspot.com

2006-04-29 @ 02:52:50
Postat av: Anonym

vissa titts

2006-04-29 @ 02:53:02
Postat av: mags

åh vad HÄRLIGT att upptäcka din blog. som en smekning över pannan idag när bakfyllan knackar på inne i huvet. väldigt enträget. klockrent skriver du. KLOCKRENT. tackskaruha.

Postat av: marla

Tack och bock, min vita blodkroppar blev röda efter den credden.

2006-04-29 @ 15:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback