Tacktal till bloggläsare

31746-110
Det här är slutet på något bra och början på något bättre.

Hela min lägenhet är nu instuvad i sovrummet. Väggar rivs, golv slipas och köket totalrenoveras. På torsdag drar jag till Fårö och softar med Millish i nio dagar. Vi ska bonda med Ingemar! Vill han inte det får vi väl stalka honom.

Jag ska sitta på stränder och skriva prosa och lovar er feta texter i mitten av juli. När jag kommer tillbaka är lägenheten nyrenoverad, golven laserade i ljusgrått och jag kommer att vara utvilad. Jag är grymt lycklig just nu!

Bort från datorerna nu och ut-ut-ut i solen!

Kyss.



Kommentarer
Postat av: Kaliiina

det är ju mitten av juli nu juuuu * mutter * din blogg lyfter min koopra-arbetsdag till oanade höjder - gör comeback - pronto!

2006-07-10 @ 21:35:54
Postat av: marla

Jag tackar å det ödmjukaste, jag är tillbaka. Puss och puss!

2006-07-17 @ 02:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback