Usch!

Kommentarer om min bild:

"Om jag säger så här: Du är TUSEN gånger snyggare i verkligheten"

"Be dem byta bildbyline! Ha ha!"

"Hum, mjo, det är inte så likt dig."

"Vinkeln på ditt ansikte är... märklig!"

"Ryck upp dig! Det är bara ball med en ful bild"

"Det var ingen höjdarbild kära socker. Men å andra sidan så lär ingen misstänka att du legat dig till jobbet ;-)"

Haha! De är härligt ärliga mina vänner. Men jag hatar bilden så mycket att jag funderar på att inte skriva mer för Metro.

Varsågoda- gäddan presenterar: 
Det är så okej att vara alkad i innerstaden

Kommentarer
Postat av: Jerk

Äh..du var väl söt på den bilden också..

Postat av: Jason

Det där är INTE du! Jag vet hur du ser ut och det där är inte du. Hur fan kan man misslyckas så grymt med att ta en jävla bild? Var det veckans Prao som tog bilden eller hade filuren bara ingen självkritik?

Annars var det roligt som vanligt.

2007-03-03 @ 18:15:10
Postat av: marla

ÅH TACK JASON! Du förstår.

2007-03-03 @ 18:31:55
Postat av: mimi

Ja hâller med dig marla, det ser inte ut som du. Det syns att det är du men samtidigt är det nâgot som inte stämmer.Du är oräknliga mânga gânger vackrare. Men jag tyckte om det du skrev, det är det som är det viktigaste.
Kramar

2007-03-04 @ 06:56:36
URL: http://puce.blogg.se
Postat av: marla

Åh, det var fint sagt Mimi.

Kram

2007-03-04 @ 11:02:57
Postat av: GH

Njet. Inte du.
Fast, det är svårt att rent teoretiskt försöka överbevisa en kamera... Men, vi ser ju inte i 1/60-dels-stillbilder, utan i film. Strax har verkligheten ändrat sig, du har spruckit upp i ännu ett leende.
Detta var ett i mängden som jag snabbt hittade som jag tycker var mer likt iallafall
http://marla.blogg.se/020906213212_marla_and_pete_in_the_wella_comm.html
Så typiskt när man ska ställa upp sig för kameran - när det verkligen gäller, då blir det gädda :-)
Men artikeln var ju toppen, och jag kan trösta dig med att bilden på artikeln i höstas inte var mycket bättre/lik. Så ingen kommer att trakassera dig på stan efter detta heller :-p

2007-03-04 @ 18:21:48
Postat av: Joakim

"Hur fan kan man misslyckas så grymt med att ta en jävla bild? Var det veckans Prao som tog bilden eller hade filuren bara ingen självkritik?" Haha, jag dör! Det här gjorde ju typ min dag. Vad sjukt roligt.

2007-03-04 @ 19:31:57
URL: http://sjundestatsmakten.blogg.se
Postat av: marla

Lägg ingen vikt vid det söta Herr Fotograf Joakim. Nu är ju det kirrat och så lägger vi det bakom oss så ser alla glada ut. Hehe..
Kram

2007-03-04 @ 21:46:56
Postat av: marla

Så sant som det var sagt GH. Tack och kram!

2007-03-04 @ 21:49:04
Postat av: Jason.

Hade det vart din blogg FotoFredrik hade jag stöttat dig istället, men nu var det Marla som behövde det! ;)

2007-03-05 @ 09:49:35
Postat av: marla

Äh! Han ÄR ju rookie, det var ju det han garvade åt!! Hahahaha! Men nu har han tagit en magnifik bild som jag slipper krypa under tunnelbanesätet för. Rart av honom att ha medlidande.

2007-03-05 @ 09:55:47
Postat av: Joakim

Ja, det var det som var så roligt. :) Men jag förstår dig Jason, det var inte den vackraste bilden. Men nu ser Marla snygg och söt ut på den nya bilden så ja, jag slipper gömma mig i en luva på t-banan. :P

2007-03-05 @ 10:41:35
URL: http://sjundestatsmakten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback