Skitmånaden över!

31746-695
millish på garagefesten i för några helger sedan

Årets tråkigaste skitmånad är över.  Februari har sugit i alla tider. Men när jag ser tillbaka på
NG-ferren med Yuppie-Lisa, nyheten att mitt ex täljer guld, den stela designfesten med Millish och när jag fick papegoj-tulpaner av henne och när jag googlade på Gittan, lagade Stroganoff till en dejt, när Thorsten Flinck blev generad, när jag trots att jag anses vara en missanpassad kulturfitta med två äppelkartar till bröst hamnade i den plast-tutteälskande Moore-bloggen, träffade Mirja och halsduksmannen på samma helg, fick åka till tv-huset i Göteborg och träffa marlabloggläsaren Nr 1 GH, kickade igång musikprojektet och blev bjuden på middag hos Fröken Sima samt skrev en kolumn för Metro som kommer in på lördag, så hade jag nog inte hade så tråkigt ändå. Det måste vara första februarigången någonsin.

Kommentarer
Postat av: GH

Härligt!
Samma som här - slutet gott... osv.
Fast utan slut då :-)

Men det pisse-regnar dock...

2007-03-01 @ 13:20:05
Postat av: marla

Här är det bara slask. Inte smart av mig att ta vita jeans idag. I morgon är det FREDAG!

2007-03-01 @ 13:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback