Millish- saknaden värker inombords

image711
love dä on this friday!

Fick ett MMS med bildtexten ovan, blev alldeles varm. Mitt älskade galna penntroll! Kan man annat än tycka om den här flickan? Hon är den största inspirationskälla jag någonsin haft. Alla texter jag skriver har bollats med henne, alla idéer jag fått har kommit till mig när hon varit i närheten och hon är den mest kreativa person jag känner. Hon tänker annorlunda och har alltid ett annat sätt att se på saker. Hon målar tavlor och väggar med stor professionalism
(Kolla på målingarna på hennes blogg eller under "pics" på Millish myspace). Hon skriver klockrent förutom den charmiga dysleksin då. Hon är damp och Waldorf! Allt roligt som händer  vill jag dela med henne. Faktum är att allt automatiskt blir roligt då hon är med. Buhu.. Millish! Kirra den där möbeltapetserautbildningen nu och kom till storstaden. Abstinensen knäcker mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

mycket manga över den där..

2007-03-04 @ 21:53:30
Postat av: marla

Eller hur! Det bästa är att hon tecknar mangaliknande flickor också.

2007-03-05 @ 09:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback