marlas sommarkarameller

image722
För två somrar sedan arbetade jag som pressansvarig på en kommersiell radiokanals artistgala. Vi reste landet runt och gladde bönder, småstadsbor och storstadsbor med en förkärlek till den kommersiella musiken. Man såg att det inte krävdes mycket ansträngning för dem att ta till sig de fina bitarna. Det riktigt lyste ur ögonen på dem och de var så tacksamma så tacksamma.

 

Här är kommentarer jag minns, jag kallar dem för "marlas sommarkarameller":

  

Carola Häggkvist läxar upp sina dansare "HALLÅ GÄNGET! DET HÄR FUNKAR INTE!"

 

Fame Factorys Anders Johansson smyger ut från Elin Lanthos hotellrum i Örnsköldsvik klockan tre på natten. Elin:  "Vi har faktiskt bara kollat på tv!"

Uno Svenningsson "Jag har aldrig gjort så här mot min fru förut"

Carola Häggqvist får en Cola light utan sugrör serverad "Tror DU att JAG halsar??????"

 

Nanne Grönwall "Jag är så avundsjuk"

 

Och ja, ni medkännande människor som undrar. Jag genomlevde den sommarens musik också.

  

Kommentarer
Postat av: moggi

usch ...var Lena PH med också?

2007-03-09 @ 16:49:57
Postat av: marla

Nej moggi. Men kanske till sommaren!

Postat av: moggi

hoppas det, såg henne på berns häromveckan...hon o carola är ju helt klart i MILF-final.

2007-03-09 @ 16:59:48
Postat av: marla

FILF: Sigge Eklöv.

2007-03-09 @ 17:08:34
URL: http://marla.blogg.se
Postat av: katja

nu kommer fröken residera m dig på myspace! vill du bli min vän? Saknar dig! Men vet du- Gotlandsgatan 74, 1a- den är min från slutet av april!

2007-03-09 @ 21:35:49
Postat av: marla

Grattis och grattis till två mycket bra ting Katja! F ö var det mycket iritterande att "halvse" dig på Berns igår. Puss

2007-03-10 @ 13:21:10
URL: http://marla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback