Har ingen ork i min kropp och ingen kropp i min ork!

image712
Manuset snurrar på i hjärnan och speakertexterna ramlar runt i skallen och rabblar sina meningslösa ramsor med mässande monotom spökröst medan jag försöker samla mig. Har för mycket på mitt bord och fyra klippmanus till ska vara klara innan månadens slut. Pecis när det är som olämpligast invaderas min kropp av en mastodontförkylning. Igår ramlade jag innanför dörren som en vandrande bakteriehärd och hade en känsla av att livet var slut. Duns i säng och sen sov jag i elva timmar.

Ingen kropporkroppork i kroppen! No. I don´t have the ork.

Jag vill göra roliga saker men är sjuk och oroar mig för jobb nu när projektet snart är över. En viktig dam har planer för mig här i tv-fabriken säger hon, men vilka planer det är får jag ännu inte veta. Tänk om de sätter mig på ett sladdrigt sexprogram eller något annat tvivelaktigt projekt. Bara att svälja och känna sig lite prostitu för en stund och låta pengarna rulla in på kontot medan man sväljer och sväljer och tänker att bättre tider stundar. Jag får väl sälja ut mig lite i väntan på höstprojektet som jag drömt om i alla år, vi är ju ändå mediehoror allihopa. Tihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback