Eller våras om förbittringen


image759
Det bittras så det ryker!

Citat från vänner:

"Promenerar vid Skeppsbron, spyr på alla gulliga par med pastelliga kinder"

"Sitter på la crepe med hundra dejter"

"Det är nu vårplågan börjar! Då de teasas med sina slanka ben och jävelskap!"

"Det är ett jävla varggrinade och inkollande och erotiskt glassätande och sexigt förbicyklande på gatorna"

"Tror de att att deras kraschade förhållande blir bra bara för att solen tittar fram? Nötter."

Sluta bittra nötter! Bittermandlar! Jag försöker åtminstone.

Kommentarer
Postat av: T.

Oroar mig inte så mkt över vårens alla kärleskspar.
Det oroar mig lite.

2007-03-28 @ 12:25:32
Postat av: marla

T: Det kan du nog råda bot på! Det är svårare att gå från förbittring till romantik.

Idag mötte jag ett förälskat par utanför Konsum, jag blängde argt på dem.

Postat av: gukk

äh.. skärp er.. jag försöker iaf kramas i trafiken..

2007-03-28 @ 13:52:35
Postat av: marla

Hur kramas man i trafiken?

2007-03-28 @ 17:07:18
URL: http://marla.blogg.se
Postat av: marla

Jag såg just att det kanske inte är bittermandel på bilden. Snarare.... Aprikoskärnor? Gulligt. Det kanske finns lite romantik i mig trots allt.

2007-03-28 @ 17:45:55
URL: http://marla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback